Hoe kan ik een klacht indienen?

Alle “klachten” in verband met het vervoer dienen schriftelijk geformuleerd te worden (brief, email, fax) binnen de vijf werkdagen na het vervoer. Klachten inzake zichtbare gebreken aan goederen moeten worden ingeroepen binnen de 8 dagen na de levering. Dit dient te gebeuren bij wijze van aangetekend schrijven waarin de gebreken op limitatieve wijze worden aangegeven.

Door |2016-12-30T13:53:43+01:00maart 20th, 2015||0 Reacties

Wordt mijn vervoer door de mutualiteit/verzekering terugbetaald?

Al onze facturen kunt u steeds binnenbrengen bij uw mutualiteit. Afhankelijk van het ziekenfonds is er een gedeeltelijke of volledige terugbetaling. Facturen waarop de melding “remgeld” staat, kunnen niet binnengebracht worden bij het ziekenfonds vermits dit uw eigen bijdrage is. Dit wil zeggen dat er al een bedrag rechtstreeks aan het ziekenfonds werd gefactureerd. Een

Door |2015-03-23T23:51:50+01:00maart 20th, 2015|, |0 Reacties

Hoe wordt het aantal kilometers bepaald?

Dienst 100/112: Vanaf de standplaats van de ziekenwagen (of de vertrekplaats indien de wagen onderweg was van een vorige interventie) naar de interventieplaats, vervolgens naar het ziekenhuis en terug naar de standplaats van de ziekenwagen. (Ministerieel bepaald) Voor andere transporten is dit afhankelijk van het contract met onze partners (mutualiteit, ziekenhuis,….) de standaard berekening is:

Door |2015-06-18T21:24:37+02:00november 27th, 2012|, |0 Reacties
Ga naar de bovenkant